Magic Cup Šumava

 

23.-26.5.2019

 

Mezinárodní turnaj o Pohár divoké Vltavy

MAGIC CUP ŠUMAVA

7. ročník – 2019

Dolní Dvořiště, Loučovice, Vyšší Brod

tajemník: Karel Kolínský, tel. +402 732 688 319, e-mail. karel.kolinsky@email.cz 
organizační pracovník turnaje: Augustin Panský, tel: 606416694, e-mail:
panskyaugustin@seznam.cz

Propozice turnaje:

  • Pořadatel turnaje: FK Dolní Dvořiště.

  • Místo konání: Česká republika, Jižní Čechy – Dolní Dvořiště Loučovice, Vyšší Brod.

  • Termín: čtvrtek 23. 5. 2019 až neděle 26. 5. 2019.

  • Hrací povrch: travnatá hřiště Dolní Dvořiště, Loučovice, Vyšší Brod.

  • Ředitel turnaje: paní Helena Panská – místostarostka obce Dolní Dvořiště.

  • Ředitel org. výbor turnaje: Panský Augustin.

  • Tajemník turnaje: Karel Kolínský.

  • Věková kategorie: žáci kategorie „U14“, narození 2005 a mladší.

  • Počet účastníků turnaje: 10 mužstev (7-Česká republika, 2-Slovensko, 1-Kanada, 1-Rakousko).

  • Organizace ubytování a stravování zde

Podmínky účasti v turnaji:

1. Uzávěrka přihlášek do turnaje do 15. ledna 2019.

2. Pořadatel hradí/zajišťuje účastníkům turnaje:

  • Pronájem hřišť,

  • ubytování a stravování pro 22 osob (18 hráčů a 2 trenéři, 1 vedoucí mužstva a 1 řidič aut.) zdarma,

  • doprovodný program vždy pro 22 osob,

  • občerstvení při utkání (čaj, vodu, iontové nápoje) pro hráče i rozhodčí turnaje,

  • 3 míče na každé utkání.

3. Startovné: pro každé mužstvo ve výši 3 000 Kč

  • FK Dolní Dvořiště z.s.

IČO: 65025407

Dolní Dvořiště čp. 163

382 72 Dolní Dvořiště

  • Bankovní spojení: 581671389/0800 (VS – 1802)

4. Účastníci turnaje si hradí/zajišťují:

  • Dopravu do/z místa konání turnaje a dopravu po dobu trvání turnaje v místě turnaje;

5. Každé mužstvo bude mít na turnaji 2 sady dresů rúzných barev

  • Mužstva se před každým utkáním dohodnou na tom, v jaké barvě dresů utkání odehrají.

  • Před utkáním dres, trenýrky a stulpny vedoucí mužstva dá ke kontrole rozhodčím, který je pak schvaluje s konečnou platností.

6. Rozhodčí – náhrady a cestovní náklady rozhodčích:

  • Zajišťuje a deleguje KRaD KFS Jč.kraje dle níže napsaného rozpisu ve spolupráci s Jč KFS, panem Eiblem Vladimírem – sekretářem svazu, 777 268 713, e-mail: eibl.vladimir@volny.cz

  • Komunikaci s p. Eiblem Vl. zajišťuje tajemník turnaje Karel Kolínský

  • pozn.: rozpis utkání pro nominaci rozhodčích předá p. Eibl zástupci obsazovacího úseku KR KFS Jč.kraje, panu Šnajdrovi, 777 268 717

7. Zdravotní služba:

  • První pomoc zajištěna v místě

  • Po dobu turnaje bude klubům k dispozici MUDr. Josef Žižka, MBA;

8. Ceny za umístění: zajišťuje pořadatel

  • Každé mužstvo obdrží pohár do svého vlastnictví a diplom (1. až 3. místo – každý hráč medaile)

  • Každý hráč turnaje obdrží „placku“ s logem turnaje

  • Vítězné mužstvo obdrží putovní pohár (neodváží jej domů, focení)

  • Jednotlivci individuální věcné ceny (nejlepší střelec turnaje, nejlepší hráč turnaje, nejlepší brankař turnaje – určuje organizační výbor turnaje)

9. Předpis turnaje:

  • Hraje se podle: Pravidel fotbalu; Soutěžního řádu; Disciplinárního řádu; Propozic a rozpisu turnaje.

  • Hrací dny: pátek 24. 5. 2019, sobota 25. 5. 2019, neděle 26. 5. 2019.

  • Všechna mužstva po dobu trvání turnaje sehrají 5 utkání, celkem se na turnaji sehraje 25 utkání.

  • Počet hráčů na soupisce pro jedno utkání = 18, kterou kluby zašlou pořadateli do 30. 4. 2019.

  • Za každé mužstvo mohou startovat nejvýše 2 (dva) hráči neregistrovaní v klubu, který se turnaje zúčastní. Podmínkou jeho účasti je platný registrační průkaz z jeho mateřského klubu a písemné povolení mateřského klubu, že tento hráč může za výše uvedené mužstvo startovat na tomto turnaji.

  • Disciplinární přestupky v průběhu turnaje:

  • Vyloučení v turnaji řeší turnajová komise dle charakteru přestupku, vyloučený hráč nesmí nastoupit minimálně v jednom dalším utkání turnaje; dále hráče řeší DK příslušného FS kam hráč spadá

  • V případě závažnějšího přestupku hráčů, trenérů a funkcionářů mužstev z České republiky, bude případ předán DK KFS Jčkraje.

  • Protest:

  • Do 15 minut po skončení utkání; vklad 1.000,-Kč; protest řeší „Turnajová komise“, v případě zamítnutí protestu vklad zaniká;

    • O pořadí rozhoduje:

Při shodě dvou mužstev:

      • větší počet získaných bodů

      • vzájemný zápas

      • brankový rozdíl ze všech utkání

      • větší počet vstřelených branek ze všech utkání

      • střelba kopů ze značky PK

Při shodě více mužstev:

      • tabulka ze vzájemných utkání z toho („body“, „brankový rozdíl“)

      • brankový rozdíl ze všech utkání

      • větší počet vstřelených branek ze všech utkání

      • střelba kopů ze značky PK

  • Bodové hodnocení utkání v základních skupinách:

  • vítězství = 3 body;

  • prohra = 0 bodů;

  • remíza = 1 bod;

  • Povinnosti vedoucího mužstva:

  • Každý vedoucí mužstva zašle společné foto svého mužstva tajemníkovi turnaje do 15. 2. 2019;

  • Každý vedoucí mužstva zašle soupisku svého mužstva pořadateli do 30. 4. 2019 (tajemníkovi turnaje);

  • Každý vedoucí mužstva před začátkem turnaje předloží soupisku mužstva se závazným prohlášením hráče a jeho zákonného zástupce o zdravotní způsobilosti hráče absolvovat turnaj!

  • Mužstva mají na stadionech k dispozici:

  • Vždy jednu kabinu se sprchami nejméně vždy 30 minut před plánovaným začátkem utkání;

  • Pořadatel nezodpovídá po celou dobu turnaje za zajištění osobních věcí včetně cenností;

  • Startující:

Mužstva z České republiky:

  • vedoucí mužstva pořadateli předloží soupisku se

jmény, ID čísly a čísly dresů, která budou pro

každého hráče závazná po celou dobu turnaje;

Mužstva ze zahraničí:

  • každý hráč startuje na svůj vlastní pas;

  • vedoucí mužstva pořadateli předloží soupisku se

jmény, čísly pasů a s čísly dresů, která budou pro

každého hráče závazná po celou dobu turnaje;

  • Ostatní:

  • doba hry – v základních skupinách (každá je pětičlenná), doba utkání vždy 2 x 25 minut; finálové utkání o umístění hrací doba 2×35 minut

  • pořadí utkání – hraje se dle rozepsaného rozlosování;

  • družstva jsou povinna být na své utkání připravena nejpozději 20 minut před začátkem utkání;

  • střídání hráčů v utkání – 7 hráčů v zápase, v posledních 10 min. smí střídat mužstvo jen 1 hráče;

10. Závěrečné ustanovení:

    • Tyto propozice jsou nedílnou součástí předpisů turnaje a zúčastněná mužstva jsou povinna se jimi řídit;

Za organizační výbor

Helena Panská – ředitelka turnaje